Ads 468x60px

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

7-Speed DSG

Στο άκουσμα του νέου κιβωτίου πολλοί νομίζουν ότι θα αντικαταστήσει το DSG των 6 σχέσεων που γνωρίσαμε σε πολλά από τα μοντέλα του ομίλου. Όμως το 7-Speed DSG (Direct Shift Gearbox) θα προστεθεί δίπλα στο 6-Speed DSG.









Αυτό καθώς έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να χρησιμοποιείται σε μοντέλα με ιπποδύναμη μέχρι 170ps και ροπή μέχρι 25.4kg.m τη στιγμή που το 6-Speed DSG αντέχει μέχρι 300ps και 35.6kg.m. Επιπλέον το 7-Speed DSG δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε 4κίνητα αυτοκίνητα.

Για τον ίδιο λόγο ζυγίζει μόλις 77 κιλά και έχει μήκος 36.9cm όντας ελαφρύτερο και μικρότερο από το 6-Speed DSG. Επίσης, μια ακόμα διαφορά αφορά τον διπλό πολύδισκο συμπλέκτη που είναι ξηρού τύπου ενώ στο 6-Speed DSG είναι υγρού τύπου.


Κατά τα άλλα ο τρόπος λειτουργίας είναι πανομοιότυπος με τον 1ο συμπλέκτη να εμπλέκει στις μονές ταχύτητες και τον 2ο συμπλέκτη τις ζυγές. Επιπλέον οι ταχύτητες μεταδίδουν τη δύναμη από τους συμπλέκτες με ξεχωριστούς άξονες, ενώ η όπισθεν χρησιμοποιεί έναν δικό της. Φυσικά οι αλλαγές γίνονται και από το τιμόνι μέσω των ειδικών μπουτών.


Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η ισχύς και τα αποθέματα ροπής να μεταδίδονται άμεσα και γραμμικά, ενώ όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Sport οι αλλαγές πραγματοποιούνται στον κόφτη.


Το συμπέρασμα είναι ότι το 7-Speed DSG δεν αντικαθιστά το 6-Speed DSG, αλλά θα χρησιμοποιηθεί στα μικρής και μεσαίας ιπποδύναμης αυτοκίνητα του ομίλου βελτιώνοντας επιδόσεις και κατανάλωση και φυσικά δίνοντας μια διαφορετική αίσθηση κατά την οδήγηση
.


ΠΗΓΗ:highoctane.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...