Το Pathfinder είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο για τη Nissan, καθώς αποτελεί
το πλέον σκληροτράχηλο αυτοκίνητό της. Πλέον, για το 2013 η ιαπωνική μάρκα
παρουσίασε την ολοκαίνουργια γενιά του, η οποία έχει να επιδείξει μία σειρά
αλλαγών, αρχής γενομένης από την εμφάνιση.Ο… ιχνηλάτης (όπως είναι στα ελληνικά
το όνομα του Pathfinder)
δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου εμφανισιακά από το πρωτότυπο που είδαμε στην
περασμένη έκθεση του Ντιτρόιτ. Κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης του
αμαξώματος αποτελούν οι καμπύλες, κυρίως στα φτερά, τα μεγάλα φώτα εμπρός και
πίσω και οι πολλές χρωμιωμένες επιφάνειες. Το εσωτερικό του Pathfinder 2013 είναι ντυμένο με ποιοτικά μαλακά
πλαστικά και ξύλο, ενώ το σαλόνι είναι δερμάτινο. Στη Nissan κάνουν λόγο για κορυφαία ευρυχωρία,
καθώς υποστηρίζουν πως έχει γίνει ακόμη καλύτερη εκμετάλλευση χώρων κάτι που
φαίνεται στην τρίτη σειρά καθισμάτων (εφταθέσιο εσωτερικό με διάταξη θέσεων
2+3+2), αλλά και στο πορτμπαγκάζ. Φυσικά σε αυτό έχει βοηθήσει και η αύξηση του
μήκους του αμαξώματος. Όσον αφορά το βάρος του, σύμφωνα με τους μηχανικούς τηςNissan το Pathfinder
2013 είναι ελαφρύτερο
κατά 225 κιλά
περίπου (αναλόγως και του εξοπλισμού) από τον προκάτοχό του. Μηχανολογικά,
το Pathfinder 2013 είναι εξολοκλήρου νέο, καθώς πατάει
στο πάτωμα του Infiniti JX.
Ο κινητήρας του, για την αγορά των Η.Π.Α. θα είναι βενζίνης 3.5 V6 με 264ps και
ροπή 33.9k.gm και θα συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT
που η Nissan ονομάζει Xtronic). Στην ευρωπαϊκή
αγορά το Pathfinder αναμένεται να το δούμε με πετρελαιοκινητήρες. Φυσικά το Pathfinder 2013 αν παραμένει τετρακίνητο (με
δυνατότητα πίσω κίνησης η κλειδώματος της τετρακίνησης από το σχετικό διακόπτη
στο εσωτερικό). Η δυνατότητα ρυμούλκησης του Pathfinder
2013 είναι στους 2,3 τόνους, ενώ όση ενδιαφέρεστε για την
κατανάλωσή του, η Nissan ανακοινώνει 10,2 lt/100 km μέση
κατανάλωση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου