Μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που έχουν ξεκάθαρο χαρακτήρα. Τα αυτοκίνητα που με μία μόνο ματιά, καταλαβαίνεις που αποσκοπούν. Αντίστοιχα, αντιπαθώ κατάφωρα τα αυτοκίνητα που δεν ξέρουν τι είναι. Που προσπαθούν να τα κάνουν όλα από λίγο χωρίς όμως να φτάνουν κάπου στην κορυφή. Το Audi R8 GT Spyder είναι ένα από αυτά.
Από την μία, ιπποδύναμη 560 ίππων και ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να ταιριάζει απόλυτα στα “θέλω” του οδηγού. Από την άλλη, cabrio για να.. ανεμίζουν τα μαλλιά και να αυξάνεται το βάρος. Παρατηρώ μία κρίση ταυτότητας που όμως μπορώ να δικαιολογήσω απόλυτα. Οι άνθρωποι της Audi, προφανώς και δεν ήξεραν -πιθανολογώ πώς ούτε τώρα ξέρουν- ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Audi R8 GT Spyder.
Είσαι “πυροβολημένος” και θες ένα αυτοκίνητο για πίστα; Πάρε το κλειστό Audi R8 GT που είναι σίγουρα καλύτερο και πιο αποδοτικό όταν κάποιος κυνηγάει τους χρόνους στην πίστα. Έχεις λεφτά και θες ένα sport διθέσιο roadster; Πάρε το Audi R8 V8 Spyder. Κερδίζεις σε πολυτέλεια, σε άνεση και έχεις και την οροφή που ανοίγει. Δεν σου φτάνουν τα 420 άλογα του V8 κινητήρα; Υπέροχα, το R8 με τον V10 κινητήρα και τα 525 άλογα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι.
Το video που ακολουθεί, αποδεικνύει τα παραπάνω: η Audi δεν ξέρει σε ποιο κοινό στοχεύει με το R8 GT Spyder. Στους petrolheads δεν στοχεύει, αλλά τους κλείνει το μάτι με τα κεραμικά φρένα και το αγωνιστικό R8. Στους everyday drivers δεν στοχεύει γιατί βλέπουμε το αυτοκίνητο μόνο σε πίστα. Όσοι βλέπουν το αυτοκίνητο ως status symbol ίσως να το σκεφτούν αλλά την στιγμή που πας στο ταμείο σκέφτεσαι “καλά, θα πάρω το σκληροπυρηνικό να μου βγαίνει η μέση όποτε πηγαίνω στην παραλιακή;”.
Προφανώς η Audi και το marketing της ξέρουν καλύτερα από εμένα όμως, στα μάτια μου, το αυτοκίνητο μοιάζει αποτυχημένο. Όπως ακριβώς και η Ferrari 430 Scuderia Spider.
πηγη: pestaola.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου