Ads 468x60px

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

MAZZANTI EVANTRA V8


Luca Mazzanti είναι βέρος Ιταλός (εκ της Τοσκάνης) ετών 38. Παθιασμένος με το
αυτοκίνητο και τους αγώνες βρήκε τον δρόμο του πολύ γρήγορα κοντά στον επίσης ΙταλόMario Faralli που ξεκίνησαν πριν από περίπου 20 χρόνια να πραγματοποιούν διασκευές σε παλαιά και νέα αυτοκίνητα ύφους και επιδόσεων. Λίγο μετά το 2000 ιδρύουν το στούντιοF&M και ενόσω συνεχίζουν την εξαιρετική δουλειά τους στις ανακατασκευές, απεργάζονται αργά και μεθοδικά ένα πρωτότυπο σχέδιο.
Το 2006 οι Faralli - Mazzanti παρουσιάζουν μια πλατφόρμα (ένα σκελετό) πάνω στον οποίο ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει κάποιο αμάξωμα του γούστου του αλλά και κινητήρα από Ferrari 550/575/599, από Maserati, από Aston Martin, από Jaguar XKR ή ακόμα και από Mercedes SL/S. Το project είχε επιτυχία και ονομάστηκε Antas.
Σήμερα η εταιρεία επανήλθε, αυτή τη φορά με ένα εξ’ ολοκλήρου δικό της αυτοκίνητο. Αρχικά πήγε να βαφτιστεί ως “Mugelo”. Στην πορεία άλλαξε σε Evantra, την θεότητα της Αθανασίας στον αρχαίο πολιτισμό των Ετρούσκων τον 8ο αιώνα π.χ.
Η επίσημη πρεμιέρα του Mazzanti Evantra V8 – όπως είναι πλήρως η ονομασία του – προγραμματίζεται για το event “Top Marques Monaco car show 2013” που θα πραγματοποιηθεί στο Πριγκιπάτο προς Άνοιξη μεριά. Μια glamour γιορτή του αυτοκινήτου που υποστηρίζει η βασιλική οικογένεια του Μονακό μαζί με ευκατάστατους συλλέκτες αυτοκινήτων απ’ όλο τον κόσμο.
Το Evantra V8 είναι ένα supercar με ατσαλένιο σκελετό πάνω στον οποίο έχει «χτιστεί» ένα εύληπτο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Την αεροδυναμική έχει επιμεληθεί ηεταιρεία Ysim ευρύτερα γνωστή για τις ανάλογες δουλειές της στην Formula 1 και στους αγώνες του Le Mans. Επίσης το ημιαυτόματο κιβώτιο «silatronic» 6 σχέσεων προέρχεται από την εξειδικευμένη εταιρεία Sila Ηolding Ιndustrial.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 7λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V. Αποδίδει 701 ίππους στις 6.600 σ.α.λ και έχει μέγιστη ροπή 848 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας, το Evantra μπορεί να επιταχύνει σε μόλις 3,2’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα και να αναπτύξει τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.
Στα λοιπά τεχνολογικά στοιχεία έχουμε σύστημα πέδησης από την Brembo με δίσκους 360 χιλ. και 6πίστονες δαγκάνες εμπρός (4πίστονες πίσω) και ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά της Continental (εμπρός 255/30 και πίσω 305/25) πάνω σε ζάντες διαμέτρου 20 ιντσών. Τέλος το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης προέρχονται από τηνBOSCH.
πηγη:carzine.gr
                   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...