To νέο super car της βρετανικής εταιρείας είναι πρακτικά και ουσιαστικά υβριδικό, ενώ στα δυναμικά χαρακτηριστικά της McLaren P1 σημαντικό ρόλο παίζουν δύο συστήματαπου προέρχονται κατευθείαν από τη Φόρμουλα 1 -τα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drag Reduction System)- και για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξασφαλίζουν επιπλέον ώθηση.
Πιο αναλυτικά ο V8 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbo αποδίδει 737 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 4.000 σ.α.λ., ενώ ενισχύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 179 ίππων, με αποτέλεσμα συνδυαστικά η απόδοση να φτάνει τους 916 ίππους και τα900 Nm.
Τη σύνδεση του V8 με τον σερβοκινητήρα αναλαμβάνει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, ενώ είναι σαφές πως πρόκειται για ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα με δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης και κίνησης αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Για 10 χιλιόμετρα όπως ανακοινώνει η McLaren και μεμηδενικούς ρύπους, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση οι εκπομπές CΟ2 είναι της τάξης των200 γραμμαρίων.
Τα IPAS και DRS επιλέγονται από τον οδηγό πιέζοντας τα αντίστοιχα μπουτόν στο τιμόνι, ενώ η συστοιχία των συσσωρευτών που βρίσκεται πίσω από τις πλάτες των 2 επιβατών (η επιλογή της θέσης έχει γίνει για καλύτερη κατανομή βάρους) ζυγίζει σχεδόν 100 κιλά και είναι υγρόψυκτη. Το ενδιαφέρον είναι πως η συστοιχία μπορεί να φορτιστεί μέσα σε 2 ώρες από το οικιακό δίκτυο, ενώ η McLarenσυστήνει ο φορτιστής να μη μεταφέρεται με την P1, προκειμένου να μην αυξάνεται το βάρος της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου