Σε ένα νέο καμβά δημιουργεί η Citroen τους νέους της «Picasso», φέρνοντάς μας δύο άκρως ξεχωριστά μικρομεσαία MPV που θα διατηρήσουν τα πρακτικά και χωροταξικά τους πλεονεκτήματα.
Με μια ματιά
Aκρως μοντέρνα αισθητική
Σε νέα και πιο ελαφριά πλατφόρμα
Μικροί turbo κινητήρες
Παρουσίαση στην Έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο
Η δεύτερη γενιά του Citroen C4 Picasso είναι έτοιμη και πλέον οι Γάλλοι, αναμένουν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, για να μας αποκαλύψουν το ποιόν του νέου τους πολυχρηστικού μοντέλου. Πρόκειται άλλωστε για ένα άκρως σημαντικό νέο project για την εταιρεία, το οποίο θα μας συστήσει στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα του Ομίλου PSA Peugeot-Citroen, πάνω στην όποια θα βασιστούν όλα τα νέα αυτοκίνητα των δύο Γαλλικών εταιρειών.
Παράλληλα δε με αυτό, τόσο το 5θέσιο C4 Picasso, όσο και το 7θέσιο Grand C4 Picasso, θα αποκτήσουν μια εντελώς νέα και πολύ ενδιαφέρουσα αισθητική, η οποία θα επηρεάσει και την επόμενη γενιά του Citroen C4.
Αιχμηρή και άκρως «διαφορετική» αισθητική
Εντελώς διαφορετική από οτιδήποτε μας έχει δείξει τα τελευταία χρόνια η Citroen, θα είναι η αισθητική της νέας γενιάς του C4 Picasso, όπως μας δείχνουν οι κατάσκοποί μας. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσω αυτού του μοντέλου, οι Γάλλοι εγκαινιάζουν μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, με αμαξώματα πιο «ψαγμένα» αισθητικά και σίγουρα, με πιο αιχμηρά μπροστινά τμήματα.
Εκεί, εκτός της γνώριμης γρίλιας των νεότερων Citroen, συναντούμε μια τριπλέτα φωτιστικών σωμάτων εκατέρωθεν του αμαξώματος, με μακρόστενα και άκρως δυναμικά LED φώτα ημέρας, τα κύρια φωτιστικά ακριβώς από κάτω τους, αλλά και τους προβολείς ομίχλης στη βάση του προφυλακτήρα.
Επιπλέον αυτών και ειδικά για τα C4 Picasso και Grand C4
Picasso, οι γυάλινες επιφάνειες είναι μεγαλύτερες από κάθε άλλη φορά, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το πάχος των κολόνων της οροφής. Στο πίσω τμήμα τέλος, τα φωτιστικά σε σχήμα ανάποδου «C» τραβούν το βλέμμα, τη στιγμή που η πίσω πόρτα έχει και πάλι μεγάλες διαστάσεις για ακόμη περισσότερη πρακτικότητα και ευχρηστία.
Σε νέα πλατφόρμα και με υβριδική επιλογή
Τα νέα Citroen C4 Picasso και Grand C4 Picasso θα είναι τα πρώτα μοντέλα της PSA Peugeot-Citroen που θα βασιστούν πάνω στην ολοκαίνουργια EMP2 πλατφόρμα του Ομίλου. Στα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας αυτής, εκτός του γεγονότος ότι πάνω της θα βασιστούν μια σειρά από νέα μοντέλα των Citroen και Peugeot, ξεχωρίζουμε τη συμβολή της στη συνολική μείωση του βάρους των αυτοκινήτων που θα βασιστούν πάνω της.
Επίσης, η πλατφόρμα αυτή είναι σε θέση να δεχθεί μικρούς σε χωρητικότητα κινητήρες, οι οποίοι μαζί με μια σειρά από οικολογικά Συστήματα (start&stop, ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.λπ.), θα φροντίσουν στη μείωση των εκπομπών CO2 έως και κατά 22% σε σχέση με πριν.
Σε ό,τι αφορά στα νέα C4 Picasso και Grand C4 Picasso, η νέα πλατφόρμα εκτός από τη μείωση του βάρους, θα αυξήσει την ακαμψία των αυτοκινήτων, ενώ στους κινητήρες, πέρα από μικρού κυβισμού μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, δεν αποκλείεται να δούμε και το υβριδικό Σύστημα HΥbrid4 με ηλεκτροκινητήρα και diesel, στα πρότυπα του Citroen DS5 και του
Peugeot 3008. Η κατασκευή, τέλος, των δύο αυτοκινήτων θα γίνεται αποκλειστικά στην Ισπανία, στο εργοστάσιο της PSA Peugeot-
Citroen στο Βίγκο.
πηγη:autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου