Ads 468x60px

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Seat Mii-Hyundai i10-Kia Picanto-Peugeot 107 fl


Οι εποχές άλλαξαν! Αυτά τα «μικρά» έχουν όλα τα φόντα για να είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα της ελληνικής οικογένειας, καθώς και ικανά να τη μεταφέρουν με σχετική άνεση και μεγάλη οικονομία... παντού!
 
ΦΥΓΑΜΕ, λοιπόν, για Παρνασσό! Όχι, δε θα τα φωτογραφίσουμε και πάλι στο κέντρο της Αθήνας, ούτε στα γραφικά στενοσόκακα σε Μοναστηράκι, Θησείο και Γκάζι. Θα πάρουμε μαζί μας καλή παρέα από το γραφείο -γένους θηλυκού, για να ταιριάζει και περισσότερο με την περίσταση- και θα πάμε εκδρομή! Άλλωστε, η νέα γενιά των μικρών αυτοκινήτων πόλης έχει εξελιχθεί σε τέτοιο επίπεδο, που πλέον οι εκπρόσωποί της μπορούν άνετα να καλύψουν τις ανάγκες μιας ελληνικής οικογένειας -με τις σχετικές χωροταξικές υποχωρήσεις, φυσικά-, αποτελώντας ως και τα μοναδικά αυτοκίνητα ενός σπιτικού.
Αυτή ήταν επιγραμματικά η ιδέα που μας μπήκε στο μυαλό όταν έφτασε το 5θυρο Seat Mii στα γραφεία του περιοδικού, και το μόνο που έμενε ήταν να δημιουργήσουμε ένα ιδανικό καρέ! Μαζί μας, λοιπόν, ο -μέχρι πρότινος- βασιλιάς της κατηγορίας, το Hyundai i10, ο πιο φρέσκος συγγενής του, Kia Picanto, και ο ανανεωμένος εκπρόσωπος της πρώτης «τριανδρίας», Peugeot 107. Από εκεί και πέρα; Οι κυρίες μας! Μαρία Μαργαρίτη, Άντζελα Μήλιου και Κατερίνα Φυτίλη σε ένα διαφορετικό ρόλο από το συνηθισμένο τους στο περιοδικό, σε αυτόν του οδηγού, πρώτον, για να ομορφύνουν και άλλο τις εικόνες του Γιάννη Αλμπανέλλη και, δεύτερον, για να μας περάσουν και αυτές με τη σειρά τους την αίσθηση που αποκόμισαν από τέσσερα αυτοκίνητα-σημεία αναφοράς της κατηγορίας Α.
 
Η πρακτικότητα σε όλο της το μεγαλείο
Ναι, αυτά είναι τα ιδανικά αυτοκίνητα για την εποχή μας, όσο και αν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε... Άλλωστε, δεν έχουμε και πολλά επιχειρήματα αντιλόγου, αφού το εμπορικό τους μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτου είναι αντιστρόφως ανάλογο με τη γενικότερη πτώση της. Φιγουράροντας στο 16%, τα «ζιζάνια» της κατηγορίας Α, όπως όλοι μας έχουμε καταλάβει, για τη βουτηγμένη στην κρίση Ελλάδα του 2013 ίσως να αποτελούν και μονόδρομο, τουλάχιστον για τις αστικές μας μετακινήσεις. Από εκεί και πέρα, αρχίζουν άλλες σκέψεις, σχετικά με το πόσες υποχωρήσεις θα πρέπει να κάνουν όσοι τα επιλέξουν για μοναδικά τους αυτοκίνητα, κυρίως χωροταξικές, αφού σε όλους τους υπόλοιπους τομείς πλέον δείχνουν να τα καταφέρνουν περίφημα. Και εξηγούμαστε. ΟΚ, δεν μπορείς να ταξιδέψεις με δαύτα με το κοντέρ ψηλά, αλλά πείτε μας ποιος το κάνει πια και για πόσα χιλιόμετρα αντέχει η τσέπη του, με τις τιμές καυσίμων να βρίσκονται εκεί ψηλά...
Από εκεί και πέρα, σαφώς και ο προσανατολισμός μιας μελετημένης επιλογής πρέπει να βρίσκεται στις 5θυρες εκδόσεις τους, ενώ κάποιοι -ίσως όχι άδικα- υποστηρίζουν ότι δε νοείται μικρό αυτοκίνητο πόλης χωρίς αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτά που έχουν τα VW up! και Toyota Aygo στη συγκριτική δομική που ακολουθεί, διά χειρός μίας ακόμα κυρίας του περιοδικού, της Ελένης Ξενάκη. Στα δικά μας, λοιπόν, επιλέξαμε το πιο «απλό» και πρακτικό πακέτο, που προστάζει χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και πίσω πόρτες, τεσσάρων μοντέλων που θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελούν τις επιλογές μας στην κατηγορία, αν δεν είχαν την «ατυχία» να συναντήσουν η μία την άλλη την ίδια εποχή...
Η αρχή, λοιπόν, με το πιο νέο της παρέας μας, για το οποίο όμως γνωρίζουμε πολλά από τα αδελφάκια του, τα VW up! και Skoda Citigo, αλλά και την πρόσφατη δοκιμή της 3θυρης παραλλαγής του. Τo 5θυρο Seat Mii δεν έχει αλλαγές σε επίπεδο διαστάσεων λόγω των επιπλέων θυρών, παρά μόνο αύξηση στο πλάτος του κατά 4 χλστ. Όπως σε όλα αυτά τα μικρά, έτσι και εδώ, και μάλιστα πιο εύκολα απ’ όλα στο μοντέλο της Seat, και οπωσδήποτε στο -οριακά πιο μεγάλο στους εσωτερικούς χώρους- Kia Picanto, τέσσερις ενήλικες επιβάτες φιλοξενούνται με χαρακτηριστική ευκολία στην καμπίνα. Τα 251 λίτρα που προσφέρει το πορτ μπαγκάζ -όντας το μεγαλύτερο και πιο έξυπνο της κατηγορίας (225 του i10, 200 στο Picanto και μόλις 130 λίτρα για το «107»)-, είναι βέβαιο ότι θα καλύψουν με το παραπάνω τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας.
Γενικά, τώρα, χωρίς αμφιβολία, όλα τα λεφτά στον τομέα της πρακτικότητας αφορούν την ύπαρξη των πίσω θυρών. Οι δύο πίσω επιβάτες μπαίνουν εύκολα μέσα, χωρίς οδηγός και συνοδηγός να χρειάζεται να σηκώνονται και να ρίχνουν τις πλάτες των καθισμάτων τους, ενώ, αν το πορτ μπαγκάζ γεμίσει, το γρήγορο φόρτωμα κάποιων έξτρα αγορών τελευταίας στιγμής γίνεται απλά και γρήγορα στον πίσω χώρο. Ποιοι είναι αυτοί που καταλαβαίνουν ακόμα πιο πολύ την παραπάνω λογική; Μα, φυσικά οι γονείς, που δε θα δυσκολευτούν στα όρια του αυχενικού συνδρόμου... στη σωστή τοποθέτηση του γόνου τους στο πίσω τοποθετημένο παιδικό κάθισμα. Βέβαια, στον τομέα της πρακτικότητας υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, με το Mii να προηγείται και σε αυτόν τον τομέα, το Picanto να ακολουθεί λόγω της άνεσης χώρου που προσφέρει, αλλά και το i10 να βρίσκεται πάρα πολύ κοντά.
Όσον αφορά το «107», παρά το πρόσφατο facelift και το γεγονός ότι ανήκει στην περίφημη «τριανδρία» της PSA-Toyota, που δημιούργησαν από κοινού τρία νέα αυτοκίνητα πόλης που έμελλε να γράψουν με χρυσά γράμματα το όνομά τους στις πωλήσεις της κατηγορίας «A», ωστόσο δείχνει την ηλικία του, αφού το γνωρίσαμε για πρώτη φορά πριν από οκτώ χρόνια... Ενστάσεις έχουμε από όλα, για παράδειγμα για την απαράδεκτη απουσία διακόπτη του παραθύρου συνοδηγού στη μεριά του οδηγού, αλλά και το γεγονός ότι δεν κατεβαίνουν τα πίσω παράθυρα στα «107» και Mii, το οποίο είναι αδικαιολόγητο, περισσότερο για την καινούργια τριάδα (up!, Citigo και Mii), αφού σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να επαναληφθούν τα λάθη που έκαναν οι άλλοι το 2005...
Στα υπέρ των Mii και Picanto η ρύθμιση καθ’ ύψος του καθίσματος του οδηγού, έστω και ως έξτρα, η οποία βοηθά αρκετά στην εύρεση της όσο το δυνατόν καλύτερης θέσης οδήγησης, με δεδομένο μάλιστα ότι σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας απουσιάζει η τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού. Σχετικά με την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στα εσωτερικά των μοντέλων μας, οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι η Kia στόλισε το τακτοποιημένο και ευχάριστο σχεδιαστικά κόκπιτ του Picanto με τα ποιοτικότερα υλικά της κατηγορίας, ακόμα και από αυτά του απόλυτα γερμανικού Mii. Σε αυτόν τον τομέα, περισσότερο ίσως από ό,τι σε οποιονδήποτε άλλο, φαίνονται τα χρόνια που κουβαλάει πάνω του το i10 και, πολύ περισσότερο, το «107».
 
Αθήνα-Αράχοβα και πάλι πίσω, με ένα ρεζερβουάρ!
Περίπου 200 χιλιόμετρα να πάμε και άλλα τόσα να γυρίσουμε, συν αυτά που κάναμε εκεί, φτάνοντας περίπου μέχρι τα χιονοδρομικά κέντρα, περιείχε το πρόγραμμά μας για εκείνο το ευχάριστο πρωινό γύρω από το βουνό του Παρνασσού. Και σας ρωτάμε; Με ποιας άλλης κατηγορίας μοντέλα, εκτός από αυτήν, και βέβαια των σουπερμίνι με τις εξαιρετικές βενζινοκίνητες και ντίζελ εκδόσεις τους, μπορείς να νιώθεις σιγουριά ότι το μόνο που δε θα έχεις να σε απασχολεί είναι ο ανεφοδιασμός; Και ναι, λοιπόν, δε βάλαμε σε κανένα βενζίνη, και γυρίσαμε και με... αρκετό περίσσευμα μέσα στα ρεζερβουάρ των 35 λίτρων. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι πλέον τα περισσότερα από αυτά τα μικρά, και φυσικά και τα τέσσερα που είχαμε διαλέξει, δε σε μετακινούν απλώς, αλλά σε ταξιδεύουν με αξιοπρέπεια πολύ μεγαλύτερη από το μικρό δέμας τους. Και σε αυτό, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν βεβαίως οι κινητήρες τους. Τι μηχανικά σύνολα όμως μας προσφέρουν;
Στο Seat Mii o κινητήρας των 999 κ.εκ., τόσο στην έκδοση των 75 ίππων όσο και σε αυτήν των 60 ίππων, αποδίδει ίδια ροπή (9,7 χλγμ. στις 3.000-4.300 σ.α.λ.). Στα χαρακτηριστικά του η ζωηράδα και ταυτόχρονα η οικονομία που προσφέρει, με τη μέση κατανάλωση για τη δοκιμή μας να είναι στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. για το μοντέλο των 60 ίππων. Στα παραπάνω βοηθά πολύ και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκδοση, Ecomotive, που είχαμε στη διάθεσή μας προσφέρει το σύστημα Stop & Start, το δείκτη ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης αλλά και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, με άμεσα αποτελέσματα τη χαμηλή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, που είναι στα 95 γρ./χλμ. CO2. Βέβαια, δεν κρύβει την 3κύλινδρη κατασκευή του, δημιουργώντας κραδασμούς όταν λειτουργεί στο ρελαντί ή στις χαμηλές στροφές.
Στο δρόμο δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης, με τη «μεγάλη» εκδοχή του κινητήρα να δείχνει τους 15 παραπάνω ίππους του μόνο στην εθνική οδό... Αν και μιλάμε για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το πάτημά του είναι αρχοντικό και στιβαρό, και στις στροφές έχει μεγάλα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης. Η ασφάλεια που προσφέρει είναι και αυτή υψηλού επιπέδου. Σημειώστε ότι είναι 5άστερο, έχει τέσσερις στάνταρντ αερόσακους, στάνταρντ ESP, που δε συναντάς εύκολα σε αυτήν την κατηγορία, αλλά και το σύστημα City Safe Drive, το οποίο ουσιαστικά φρενάρει και ακινητοποιεί το αυτοκίνητο, εφόσον ο οδηγός του δεν πατήσει έγκαιρα το φρένο, σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα.
Οι Κορεάτες μας, από την άλλη, και συγγενείς Hyundai i10 και Kia Picanto έχουν να επιδείξουν τα 3κύλινδρα σύνολα 1.1 και 1.0, αντίστοιχα, στις μικρές τους εκδόσεις 66 και 69 ίππων, και τον ίδιο 4κύλινδρο 1.200άρη 85 ίππων με ροπή 12,3 χλγμ. στις 4.000 σ.α.λ. στη μεγάλη. Και οι δύο 3κύλινδροι κινητήρες ανεβάζουν απρόθυμα στροφές από το ρελαντί και, λόγω της ακατάλληλης κλιμάκωσης του κιβωτίου, ο οδηγός τους καλείται σε κάθε αλλαγή σχέσης να τους ξαναφέρει σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, για να χαρεί τις όποιες αρετές τους. Οι εντυπώσεις αλλάζουν, όμως, με το 4κύλινδρο σύνολο, το οποίο έχει υποδειγματική ελαστικότητα, ενώ, σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου, αναδεικνύει τα i10 και Picanto σε δύο από τις πιο ευχάριστες -οδηγικά- παρουσίες της κατηγορίας.
Σε ό,τι αφορά τώρα την πανομοιότυπη ρύθμιση στην ανάρτησή τους, το χαρακτηριστικό της γνώρισμα είναι ότι τα κάνει απόλυτα ουδέτερα. Ναι, είναι γεγονός! Εδώ και λίγα χρόνια, οι Κορεάτες έχουν βελτιωθεί σημαντικά και σε αυτόν τον τομέα, αφού ακόμα και μεγάλες κακοτεχνίες στο οδόστρωμα φιλτράρονται αποτελεσματικά, ενώ η οδική συμπεριφορά παραμένει ασφαλής και ισορροπημένη. Σημειώστε εδώ ότι το αυξημένο πάχος της στεφάνης του τιμονιού του Picanto, αν και σπορτίφ, δεν προσφέρει κάτι επιπλέον σε επίπεδο χρήσης. Στα συν του μοντέλου της Kia, όμως, προσθέστε χωρίς αμφιβολία τη μεγάλη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση από τη θέση οδήγησης.
Στην ανανεωμένη γενιά του «107» ο 3κύλινδρος κινητήρας των 998 κ.εκ., που εφοδίαζε ανέκαθεν το μοντέλο, συνεχίζει να υφίσταται, μόνο που στη facelift εποχή του αναδεικνύει ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον πρόσωπο. Εκτός από τους ίππους, και η ροπή έμεινε αναλλοίωτη, με 9,5 χλγμ., μειώθηκαν όμως κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 100 γρ./χλμ. οι εκπομπές CO2! Πλέον, το «107» ρυπαίνει την ατμόσφαιρα με 99 γρ./χλμ. CO2, κάτι που σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης του δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας. Για να επιτευχθεί, βέβαια, αυτή η χαμηλή τιμή, έγιναν ορισμένες επεμβάσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων. Συγκεκριμένα, οι σχέσεις 3η, 4η και 5η απέκτησαν ακόμα πιο αραιή κλιμάκωση, με μικρές επιπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, «ρίχνοντας» όμως περαιτέρω και τη μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου, η οποία πλέον κυμαίνεται στα 6,3 λίτρα/100 χλμ., όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια του συγκριτικού μας.
Στην πράξη δε νιώθεις αυτές τις διαφορές, ειδικά σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος. Το «107» παραμένει σβέλτο και ευχάριστο στα στενά των πόλεων, και μόνο στο ταξίδι καταλαβαίνεις ότι το κιβώτιο ταχυτήτων μάκρυνε κι άλλο. Σημειώστε ενδεικτικά ότι η 3η σχέση, για παράδειγμα, χαρίζει 145 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η τελική ταχύτητα του μικρού της Peugeot φτάνει μέχρι τα 157 χλμ./ώρα. Στον τομέα του συστήματος πέδησης, όλα τα μοντέλα μας είναι της λογικής «αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά-ταμπούρα πίσω», με εξαίρεση το i10, που είναι εφοδιασμένο με δίσκους και στο πίσω μέρος. Στο περίφημο «120-0» των μετρήσεών μας, τα 57,9(!) μέτρα του «107» είναι η κορυφαία επίδοση, με τα 59,9 μέτρα του Mii να ακολουθούν και τα 61,1 μέτρα του i10 και τα πολλά 65,1 μέτρα του Picanto να κλείνουν την τετράδα.
 
Ξεκάθαρες κουβέντες!
Το 5θυρο Seat Mii αποδεικνύει ξεκάθαρα πως ένα μικρό και προσιτό μοντέλο δεν είναι απαραίτητο να είναι ανεπαρκές στο δρόμο - κάθε άλλο μάλιστα, στην περίπτωσή του. Αυτήν τη στιγμή, χωρίς να υπερβάλλουμε καθόλου, αποτελεί το πιο ολοκληρωμένο πακέτο (μαζί με τα up! και Citigo) της κατηγορίας! Το Kia Picanto ακολουθεί στη 2η θέση, αφού η οδική συμπεριφορά του είναι ελαφρώς υποδεέστερη από της γερμανικής παρέας, έχοντας όμως ως μεγάλο του ατού την 7ετή εγγύηση της Kia, η οποία αποτελεί δελεαστικό αντίλογο. Δε θα το επιλέγαμε, όμως, ως 1.000άρι, όπως αυτό της δοκιμής μας, αλλά με τον 4κύλινδρο κινητήρα 1.2, όπως εκείνο του i10, που πραγματικά του ταιριάζει γάντι. Η πάλαι ποτέ επιλογή μας στην κατηγορία από τη Hyundai υπολείπεται ελαφρώς του συγγενή της, παραμένοντας ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, παρά τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη του. Τέλος, το Peugeot 107 μπορεί δικαιωματικά να υποστηρίζει ότι αυτό μαζί με τα Aygo και C1 γύρισαν ουσιαστικά σελίδα σε ολόκληρη την κατηγορία το 2005, αλλά πλέον, για να σταθούν δίπλα σε αυτόν τον αδυσώπητο ανταγωνισμό της κατηγορίας, χρειάζονται πολύ περισσότερα από ένα απλό facelift._ 4T
 
Ένα μικρό και καλό!
Όπως προχωρά η κατάσταση στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα, κάθε μικρομεσαία οικογένεια, από τα δύο (σ.σ.: στάνταρντ) έως και τρία αυτοκίνητα που είχε στην κατοχή της (σ.σ.: άλλο για την πόλη, άλλο για την εκδρομή στα χιόνια, άλλο για τις βραδινές εξόδους...), θα αρκεστεί σε ένα όχημα. Και συγκεκριμένα σε ένα που να μην καίει πολύ, έως και καθόλου, και να μην την περιορίζει σε διαδρομές μόνο εντός πόλης. Τα Seat Mii, Hyundai i10, Kia Picanto και Hyundai i10 απέδειξαν πως, εκτός του ότι τα καταφέρνουν πολύ καλά εντός πόλης, μπορούν εξίσου καλά και εκτός, και δη στο βουνό και στα χιόνια!
Μαρία Μαργαρίτη
Γραμματεία Σύνταξης 4ΤΡΟΧΟΙ
 
Supernatural!
Πάνε παντού τελικά αυτά τα «μικρά»; Η αλήθεια είναι πως πάνε. Σίγουρα, μέχρι τον Παρνασσό! Η ευχάριστη διαδρομή με τα Seat Mii, Hyundai i10, Kia Picanto και Hyundai i10 μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο απέδειξε πως ο χαρακτηρισμός «lifestyle αυτοκίνητα πόλης» μπορεί να είναι λίγος, και ίσως τους ταιριάζει καλύτερα το... «νεανικά αυτοκίνητα για την καθημερινότητα, και όχι μόνο». Μοντέρνα σχεδιαστικά, πρακτικά εσωτερικά και οικονομικά τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Μη χάνετε καιρό, λοιπόν, «εκμεταλλευτείτε» τα, αντέχουν. Φορτώστε στη σχάρα τους τα πέδιλα του σκι ή τη σανίδα του snowboard και αποδράστε. Καιρός είναι! Όσο για το καλοκαίρι; Σκέφτεστε κάτι καλύτερο και πιο πρακτικό για τους στενούς δρόμους των νησιών μας από αυτά τα μικρά, αλλά θαυματουργά 5θυρα αυτοκίνητα;
Άντζελα Μήλιου
Brand Manager 4ΤΡΟΧΟΙ
 
Επιτέλους, άσπρη μέρα!
Όταν ένα πρωινό του Ιανουαρίου μου πρότειναν να πάρω μέρος σε μια συγκριτική δοκιμή με μικρά αυτοκίνητα πόλης, πραγματικά ενθουσιάστηκα! Η αλήθεια είναι ότι θα είχα την ευκαιρία να δω τη διαδικασία που προηγείται, ώσπου να λάβουμε τις απαραίτητες φωτογραφίες για να στήσουμε ένα θέμα. Λόγω των αυτοκινήτων, θεώρησα ότι θα πάμε στο κέντρο της Αθήνας. Όμως διαψεύστηκα, και αυτό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα. Θα πηγαίναμε Αράχοβα! Ως οδηγός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας στην καθημερινότητά μου, αρχικά δεν ήθελα ούτε στη σκέψη να υποτιμήσω αυτά τα ωραία μικρά, που εντέλει όμως αποδείχθηκαν δεινοί... εκδρομείς, εξαφανίζοντάς μου τις όποιες αρνητικές σκέψεις στο τέλος της ημέρας. Πραγματικά πολύ ωραία εμπειρία, εύχομαι να επαναληφθεί!
Κατερίνα Φυτίλη
Γραφίστρια, Ατελιέ 4ΤΡΟΧΟΙ
 
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
 
Mii
Επιλογή μας η έκδοση Style με τα 10.370 ευρώ με τους 75 ίππους, αν αναλογιστεί κανείς ότι η Style με τους 60 ίππους κοστίζει 9.870 ευρώ. Περιλαμβάνει στο στάνταρντ εξοπλισμό της όλα τα απαραίτητα, για παράδειγμα ESP, τέσσερις αερόσακους και air condition, αλλά επιπλέον της βασικής: ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ρύθμιση καθίσματος οδηγού καθ’ ύψος και αναδιπλούμενο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Υπολογίστε, μάλιστα, ότι τελική τιμή για το αυτοκίνητο θα είναι τα 9.370 ευρώ, λόγω προσφοράς 500 ευρώ. Με αυτόματο κιβώτιο η τιμή είναι στα 11.220 ευρώ (10.720 με την προσφορά) και διατίθεται μόνο με τους 75 ίππους.
 
i10
Επιλογή μας η έκδοση GL 2/AB με τα 10.250 ευρώ και, χωρίς δεύτερη σκέψη, με τον κινητήρα 1.2, ο οποίος πραγματικά δημιουργεί ένα διαφορετικό-καλύτερο σύνολο. Διαθέτει όμως μόλις δύο αερόσακους (σε όλες τις εκδόσεις), ενώ απουσιάζει το ESP. Η έκδοση διαθέτει air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός καθώς και ηχοσύστημα με CD και MP3. Με αυτόματο κιβώτιο η τιμή είναι στα 11.400 ευρώ και διατίθεται μόνο με την 1.2 έκδοση των 85 ίππων.
 
PICANTO
Επιλογή μας η έκδοση Spice με τα 10.790 ευρώ, τόσο γιατί συνδυάζεται με το σωστό κινητήρα των 1.200 κ.εκ. όσο και για τον πλήρη εξοπλισμό που προσφέρει. Μεταξύ άλλων, έξι αερόσακους, air condition (Clima στη Spice Plus με 11.590 ευρώ), ηχοσύστημα με CD και MP3, θύρες USB και iPod κ.ά. Με αυτόματο κιβώτιο η τιμή είναι στα 11.590 ευρώ και διατίθεται μόνο με την 1.2 έκδοση των 85 ίππων.
 
«107»
Επιλογή μας η έκδοση Access Pack με τα 10.790 ευρώ, η οποία, συγκριτικά με τη βασική (Access με 9.890 ευρώ), διαθέτει επιπλέον το απαραίτητο, ειδικά για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας, air condition. Με αυτόματο κιβώτιο η τιμή είναι στα 12.090 ευρώ, ενώ σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει έκπτωση της τάξεως των 850 ευρώ, και ως προωθητική ενέργεια χρηματοδοτικό 7% ή επιπλέον έκπτωση 300 ευρώ.
 
SEAT Mii
ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ/ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ/ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ESP
ΚΑΤΑ/ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
 
HYUNDAI i10
ΥΠΕΡ/ΑΝΑΡΤΗΣΗ/ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (1.2)
ΚΑΤΑ/ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
 
ΚΙΑ PICANTO
ΥΠΕΡ/ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ/ΧΩΡΟΙ/ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (1.2)
ΚΑΤΑ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ/ΦΡΕΝΑ
 
PEUGEOT 107
ΥΠΕΡ/ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ/ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ/ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ
ΚΑΤΑ/ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ
 

πηγη: http://www.4troxoi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...