Η Volvo σκέφτεται σοβαρά να περάσει το σύστημα KERS (σύστημα ανάκτησης ενέργειας) στα μελλοντικά της μοντέλα, αφού υπόσχεται βελτίωση έως και 25% στην οικονομία καυσίμου.
Με στόχο την καλύτερη οικονομία καυσίμου των μοντέλων της Volvo, η σουηδική φίρμα αποφάσισε να βάλει στο τραπέζι πάλι τα σχέδια του συστήματος KERS. Το συγκεκριμένο σύστημα τοποθετείται και στα μονοθέσια της Formula 1, το οποίο συσσωρεύει την ενέργεια που «χάνεται» κατά το φρενάρισμα και χρησιμοποιείται μετά όταν χρειαστεί. Η Volvo λοιπόν έχει στα σχέδιά της να τοποθετήσει ένα βολάν στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου και όταν ο οδηγός φρενάρει, το βολάν περιστρέφεται με 60.000 στροφές/ λεπτό, δημιουργώντας ενέργεια που αποθηκεύεται προσωρινά. Έπειτα, κατά την εκκίνησή του αυτοκινήτου, η συσσωρευμένη ενέργεια, που είχε παραχθεί, μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, προσφέροντας στο όχημα κίνηση με ελάχιστο καύσιμο. Έτσι λοιπόν, η «χαμένη» ενέργεια θα είναι αυτή που θα βοηθάει στην εκκίνηση του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να βελτιώνει την οικονομία καυσίμου έως και 25% και εν τέλει, να προσφέρει στο όχημα μεγαλύτερη αυτονομία.
Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, το σύστημα KERS θα αποδίδει καλύτερα σε αυτοκίνητα πόλης, μιας και η αποθηκευμένη ενέργεια δεν θα παραμένει για αρκετή ώρα στο βολάν, αλλά θα μεταφέρεται σχεδόν άμεσα πάλι στους τροχούς. Το σύστημα KERS συνεργάζεται και με το σύστημα Stop-Start Traffic για ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Με στόχο την καλύτερη οικονομία καυσίμου των μοντέλων της Volvo, η σουηδική φίρμα αποφάσισε να βάλει στο τραπέζι πάλι τα σχέδια του συστήματος KERS. Το συγκεκριμένο σύστημα τοποθετείται και στα μονοθέσια της Formula 1, το οποίο συσσωρεύει την ενέργεια που «χάνεται» κατά το φρενάρισμα και χρησιμοποιείται μετά όταν χρειαστεί. Η Volvo λοιπόν έχει στα σχέδιά της να τοποθετήσει ένα βολάν στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου και όταν ο οδηγός φρενάρει, το βολάν περιστρέφεται με 60.000 στροφές/ λεπτό, δημιουργώντας ενέργεια που αποθηκεύεται προσωρινά. Έπειτα, κατά την εκκίνησή του αυτοκινήτου, η συσσωρευμένη ενέργεια, που είχε παραχθεί, μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, προσφέροντας στο όχημα κίνηση με ελάχιστο καύσιμο. Έτσι λοιπόν, η «χαμένη» ενέργεια θα είναι αυτή που θα βοηθάει στην εκκίνηση του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να βελτιώνει την οικονομία καυσίμου έως και 25% και εν τέλει, να προσφέρει στο όχημα μεγαλύτερη αυτονομία.
Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, το σύστημα KERS θα αποδίδει καλύτερα σε αυτοκίνητα πόλης, μιας και η αποθηκευμένη ενέργεια δεν θα παραμένει για αρκετή ώρα στο βολάν, αλλά θα μεταφέρεται σχεδόν άμεσα πάλι στους τροχούς. Το σύστημα KERS συνεργάζεται και με το σύστημα Stop-Start Traffic για ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου