Η Mazda φαίνεται ότι με τη σύμπραξη της Jota αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή το MX-5 GT concept του 2012, με το 2λιτρο 4κύλινδρο μοτέρ, που για την περίσταση αποδίδει 205 ίππους!
Η ιαπωνική φίρμα το 2012 είχε παρουσιάσει στο φεστιβάλ του Goodwood τη GT εκδοχή του MX-5 σε πρωτότυπη μορφή, αλλά δεν είχε αποφασιστεί αν θα βγει στην
παραγωγή. Νεότερα δημοσιεύματα τώρα κάνουν λόγο για τη «βοήθεια» της εταιρείας Jota, εταίρου της Mazda, η οποία επιθυμεί το εν λόγω concept να λανσαριστεί και μάλιστα σε ανταγωνιστική τιμή.
Πιο συγκεκριμένα, το Mazda MX-5 GT concept, βασισμένο σχεδιαστικά στο απλό μοντέλο, διαθέτει δίχρωμο (πορτοκαλί-μαύρο) αμάξωμα με μπροστινό σπόιλερ από ανθρακονήμα και διαχύτη πίσω με διπλή εξάτμιση κεντρικά τοποθετημένη.
Από την άλλη, για το εσωτερικό του μοντέλου η Mazda δεν είχε παρουσιάσει φωτογραφίες ποτέ,
αλλά είχε αναφέρει ότι διαθέτει Recaro καθίσματα και φινιρίσματα από ανθρακόνημα.
Τώρα, κάτω από το καπό φέρει το γνωστό 2λιτρο κινητήρα του απλού MX-5, που με διάφορες παρεμβάσεις στο σύστημα εξάτμισης και «αναβαθμίσεις» του μοτέρ αποδίδει 205 ίππους. Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί και μια πιο σπορτίφ ανάρτηση, σε σχέση με το απλό MX-5.
Τέλος, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το GT μοντέλο, θα μπει στην παραγωγή σύντομα και όταν λανσαριστεί αναμένεται να κοστίζει λιγότερο από 29.000 ευρώ (τουλάχιστον στην Αγγλία).
πηγη:autotriti
Η ιαπωνική φίρμα το 2012 είχε παρουσιάσει στο φεστιβάλ του Goodwood τη GT εκδοχή του MX-5 σε πρωτότυπη μορφή, αλλά δεν είχε αποφασιστεί αν θα βγει στην
παραγωγή. Νεότερα δημοσιεύματα τώρα κάνουν λόγο για τη «βοήθεια» της εταιρείας Jota, εταίρου της Mazda, η οποία επιθυμεί το εν λόγω concept να λανσαριστεί και μάλιστα σε ανταγωνιστική τιμή.
Πιο συγκεκριμένα, το Mazda MX-5 GT concept, βασισμένο σχεδιαστικά στο απλό μοντέλο, διαθέτει δίχρωμο (πορτοκαλί-μαύρο) αμάξωμα με μπροστινό σπόιλερ από ανθρακονήμα και διαχύτη πίσω με διπλή εξάτμιση κεντρικά τοποθετημένη.
Από την άλλη, για το εσωτερικό του μοντέλου η Mazda δεν είχε παρουσιάσει φωτογραφίες ποτέ,
αλλά είχε αναφέρει ότι διαθέτει Recaro καθίσματα και φινιρίσματα από ανθρακόνημα.
Τώρα, κάτω από το καπό φέρει το γνωστό 2λιτρο κινητήρα του απλού MX-5, που με διάφορες παρεμβάσεις στο σύστημα εξάτμισης και «αναβαθμίσεις» του μοτέρ αποδίδει 205 ίππους. Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί και μια πιο σπορτίφ ανάρτηση, σε σχέση με το απλό MX-5.
Τέλος, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το GT μοντέλο, θα μπει στην παραγωγή σύντομα και όταν λανσαριστεί αναμένεται να κοστίζει λιγότερο από 29.000 ευρώ (τουλάχιστον στην Αγγλία).
πηγη:autotriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου