Ads 468x60px

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΠΛΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΑ ΤΟ OPEL INSIGNIA



  • Νέος 2.0 CDTI BiTurbo με σύστημα intercooler, σε συνδυασμό με AWD
  • Ευστροφία, άμεση απόκριση, πλούσια ισχύς: 143 kW/195 hp, ροπή 400 Nm
  • Κατανάλωση καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων: 5,4 l/100 km (144 g/km CO2)
  • Πλαίσιο SuperSport με εμπρός ανάρτηση HiPerStrut τώρα σε όλα τα Insignia AWD
  • Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού, που βασίζονται σε ραντάρ, αυξάνουν την ασφάλεια

Rüsselsheim.  Η Opel ανανεώνει και βελτιώνει το πολύ επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Από τον Ιανουάριο του 2012, λανσάρει την κορωνίδα στη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo diesel. Ο δίλιτρος CDTI παράγει 143 kW/195 hp και έχει ροπή 400 Nm. Η κατανάλωση ξεκινά από 5,4 lit./ 100 km (144 g/km CO2). Το Insignia BiTurbo είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του σε απόδοση καυσίμου.


Το τεχνολογικό ατού του τετρακύλινδρου common rail diesel είναι ένα σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, κάτι που μέχρι πρότινος περιοριζόταν σε λίγες και ακριβές μάρκες. Όμως η Opel επιχειρεί τώρα να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με all-wheel drive (AWD) και σύστημα Start/Stop. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλους τους τύπους αμαξωμάτων, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από 34.900 Ευρώ.

Το 2012 νέες καινοτομίες θα εμπλουτίσουν την οικογένεια Opel Insignia. Το πλαίσιο SuperSport που φέρει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut), διατίθεται πλέον σε όλες τις εκδόσεις AWD. Έτσι η οδική συμπεριφορά αποκτά ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Επιπλέον, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού, που βασίζονται σε ραντάρ αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.

Opel - Αποκλειστική τεχνολογία διπλού τούρμπο για το Opel Insignia
Ευφυής τεχνολογία BiTurbo αυξάνει τις επιδόσεις και μειώνει την κατανάλωση
Ο νέος κινητήρας, 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ευστροφία, ταχύτερη απόκριση και δυνατές επιδόσεις. Το Insignia BiTurbo επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε μόλις 8,7 δεύτερα και έχει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 230 km/h. Η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του παραμένουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Χάρη στο στάνταρ σύστημα Start/Stop, οι 4-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις καταναλώνουν μόλις 5,4 λίτρα diesel στα 100 χιλιόμετρα (144 g CO2/km), κάνοντας το Insignia ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.

"Σ' αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες με κυβισμό περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα μεγαλύτερη ισχύ με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων κατά 30%" σχολιάζει ο επικεφαλής μηχανικός του Insignia, Volker Scharf. "Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα επιτυχημένου "downsizing" από την Opel".

Opel - Αποκλειστική τεχνολογία διπλού τούρμπο για το Opel Insignia
Η σειριακή υπερπλήρωση καταργεί την υστέρηση τούρμπο (turbo lag)
Στο καινοτόμο BiTurbo σύστημα του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. H Opel είναι η μόνη εταιρία που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με κινητήρα diesel στη μεσαία κατηγορία. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι το πεντάλ του γκαζιού ανταποκρίνεται χωρίς καθυστέρηση (δηλαδή χωρίς turbo lag). Ξεκινώντας από τις 1500 rpm, ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm – μέση τιμή ροπής για ισχυρούς πετρελαιοκινητήρες μεσαίας κατηγορίας.

Στη μεσαία κλίμακα στροφών, οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχεται συνεχώς, ώστε ένα ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Αποτέλεσμα; Ιισχυρή επιτάχυνση.

Στις υψηλότερες στροφές (από 3000 rpm περίπου) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη διαθέσιμη ισχύ.

Στην εξέλιξη του 2.0 CDTI BiTurbo, προτεραιότητα των μηχανικών ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο 'σύστημα δύο ψυγείων' αέρα εισαγωγής.

Η Opel βελτιστοποίησε περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα με την καινοτόμο τεχνολογία Cleantech που ελέγχει τη διαδικασία καύσης μέσω ηλεκτρονικού κυκλώματος κλειστού βρόγχου. Αισθητήρες τοποθετημένοι στους προθερμαντήρες μετρούν την πίεση 130.000 φορές το λεπτό, διασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας πάντα λειτουργεί στο βέλτιστο "παράθυρο" των μέγιστων επιδόσεων και με ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail που λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 2.000 bar, διοχετεύει το καύσιμο σε πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής ακρίβειας που παράγουν μέχρι οκτώ ψεκασμούς ανά κύκλο λειτουργίας. Έτσι επιτυγχάνεται μία διαδικασία καύσης υψηλής ακρίβειας με ελαχιστοποιημένο θόρυβο και εκπομπές ρύπων.

Με το νέο, κορυφαίο 2.0 CDTI BiTurbo, η σειρά Opel Insignia διαθέτει τώρα μία γκάμα τεσσάρων turbo diesel common-rail άμεσου ψεκασμού με ισχύ από 96 kW/130 hp μέχρι 143 kW/195 hp.

Opel - Αποκλειστική τεχνολογία διπλού τούρμπο για το Opel Insignia
Απαράμιλλη προσφορά στη μεσαία κατηγορία

Ενώ το Σεπτέμβριο του 2011 οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που θα λανσαριστούν στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη "ναυαρχίδα" της Opel. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλα τα αμαξώματα του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer.

Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται επίσης με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.


SuperSport Πλαίσιο με Εμπρός Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4

Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος περιοριζόταν στο κορυφαίο σπορ μοντέλο OPC (Opel Performance Center) προσφέρεται τώρα σε περισσότερους πελάτες. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το Insignia OPC των 325 hp που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.

Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού, που βασίζονται σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια


Η αύξηση των επιδόσεων συνδυάζεται με τη σημαντική βελτίωση της ενεργητική ασφάλεια, χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι πελάτες του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την προεπιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα, εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.

πηγη: o-velmar.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...