Απαράμιλλη προσφορά στη μεσαία κατηγορία
Ενώ το Σεπτέμβριο του 2011 οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που θα λανσαριστούν στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη "ναυαρχίδα" της Opel. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλα τα αμαξώματα του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer.
Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται επίσης με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.
SuperSport Πλαίσιο με Εμπρός Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4
Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος περιοριζόταν στο κορυφαίο σπορ μοντέλο OPC (Opel Performance Center) προσφέρεται τώρα σε περισσότερους πελάτες. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το Insignia OPC των 325 hp που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.
Ενώ το Σεπτέμβριο του 2011 οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που θα λανσαριστούν στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη "ναυαρχίδα" της Opel. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλα τα αμαξώματα του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer.
Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται επίσης με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.
SuperSport Πλαίσιο με Εμπρός Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4
Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος περιοριζόταν στο κορυφαίο σπορ μοντέλο OPC (Opel Performance Center) προσφέρεται τώρα σε περισσότερους πελάτες. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το Insignia OPC των 325 hp που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.
Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού, που βασίζονται σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια
Η αύξηση των επιδόσεων συνδυάζεται με τη σημαντική βελτίωση της ενεργητική ασφάλεια, χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι πελάτες του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την προεπιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα, εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.
πηγη: o-velmar.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου