Ads 468x60px

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

δεύτερης γενιάς Kia pro_ceed


Το δεύτερης γενιάς Kia pro_ceed, τo γνωρίσαμε στην έκθεση του Παρισιού, τον περασμένο Οκτώβριο, όπου και τράβηξε πάνω του τα βλέμματα. Το τρίθυρο pro_cee d, αν και «χτισμένο» πάνω στο πεντάθυρο, καταφέρνει και εκφράζει άμεσα το σπορτίφ προσανατολισμό του. Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισης αποτελεί το έντονα σφηνοειδές σχήμα του συνόλου, με το ανασηκωμένο και μυώδες πίσω μέρος να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Στο νέο pro_cee’d φαίνεται η δουλειά του επικεφαλής του τμήματος Ευρωπαϊκού Σχεδιασμού της Kia, Πίτερ Σρέγιερ.Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η  Kia απευθύνεται και πάλι στην κατηγορία εκείνη των αγοραστών που αναζητά όχι απλά την 3θυρη έκδοση ενός μικρομεσαίου, αλλά ένα νεανικό 3θυρο κουπέ αυτοκίνητο αυτών των διαστάσεων. 

Ελκυστικό 
Με μήκος στα 4,31 μ., πλάτος 1,78 μ. και μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το νέο pro_cee d έχει τις ίδιες διαστάσεις με το 5θυρο νέο Cee d, εκτός της οροφής που είναι χαμηλότερη κατά 40 χλστ. Και μαζί με τη μεσαία κολόνα που έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 220 χλστ., αλλά και τα νέα πλευρικά παράθυρα, πίσω παρμπρίζ και προφυλακτήρα, η Kia προσδίδει στο νέο pro_cee d μια πολύ ελκυστική σχεδίαση.
Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισης αποτελεί φυσικά η μάσκα στο εμπρόσθιο μέρος, που έφερε στο προσκήνιο ο Πίτερ Σρέγιερ με το όνομα «Τiger Νose» (μύτη της τίγρης) και φυσικά, τα δυναμικά φώτα και τα νεύρα στο μπροστινό καπό.  Ωστόσο, το νέο pro_cee d ξεχωρίζει και για το έντονα σφηνοειδές σχήμα με το μυώδες πίσω μέρος, που χαρακτηρίζεται από το τονισμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Σε κάθε περίπτωση, το νέο pro_cee d είναι σαφώς πιο ώριμο και ψαγμένο σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, αξίζει να αναφερθεί η παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος.
Το νέο τρίθυρο Kia pro_cee d, που κατασκευάζεται στην Ευρώπη στο εργοστάσιο της κορεάτικης φίρμας στην Ζιλίνα της Σλοβακίας, θα διατίθεται προς πώληση την επόμενη άνοιξη με την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση των 7 ετών, όπως και το πεντάθυρο Kia Cee d.

Kινητήρες
1,4 CVVT: 100 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ., 137 Nm στις 4.200 σ.α.λ, 0-100 χλμ./ώρα: 11,8 δλ., τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, κατανάλωση: 5.6 λτ./100 χλμ, εκπομπές CO2: 130 γρ./χλμ.*
1,6 GDI: 135 ίπποι στις 6.300 σ.α.λ., 165 Nm στις 4.850 σ.α.λ, 0-100 χλμ./ώρα: 9.9 δλ., τελική ταχύτητα: 195 χλμ./ώρα, κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ, εκπομπές CO2: 119 γρ./χλμ.*
1,4 CRDi: 90 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., 220 Nm στις 1.500-2.750  σ.α.λ, 0-100 χλμ./ώρα: 13,9 δλ., τελική ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα, κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ, εκπομπές CO2: 105 γρ./χλμ.*
1,6 CRDi: 128 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., 260 Nm στις 1.900-2.750 σ.α.λ, 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ., τελική ταχύτητα: 197 χλμ./ώρα, κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ, εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ.*

Eσωτερικό - Χώροι: Μοντέρνο και άνετο
Στο εσωτερικό, οι διαφορές σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο είναι λιγότερες και φαίνεται ότι, εκτός από τις νέες επενδύσεις και χρωματισμούς, εκεί δεν υπάρχουν αλλαγές. Αυτό μεταφράζεται και σε πολύ καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, ενώ η συναρμογή είναι ιδιαίτερα προσεγμένη. Ένα καινούργιο στοιχείο είναι το κουμπί του συστήματος FlexSteer, πάνω στο τιμόνι, από το οποίο ο οδηγός έχει πρόσβαση σε 3 προεπιλογές για το μέγεθος της υποβοήθησης στο τιμόνι (Normal, Comfort, Sport).
Όπως διαπιστώσαμε και στην Έκθεση του Παρισιού, οι χώροι παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα για τους επιβάτες και με πολύ εύκολη πίσω πρόσβαση. Ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε στα 380 λτ. και πλέον κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικός για την κατηγορία και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.




ΠΗΓΗ: AUTOTRITI.GR












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...