Όλα όσα θα πρέπει να ξέρετε για την ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα, προστατεύοντας παράλληλα και το περιβάλλον.

• Ρυθμιστής πίεσης ή εξαεριωτής • Ρεζερβουάρ (σε σχήμα ρεζέρβας ή κυλινδρικό) • Φίλτρο υγραερίου • Μπεκιέρα • Εγκέφαλος υγραερίου • Σωληνώσεις και καλωδίωση Στην αγορά πλέον θα βρείτε και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υγραεριοκίνησης “5ης γενιάς”, τα οποία είναι συμβατά και με κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Αυτά πραγματοποιούν υγρό ψεκασμό του καυσίμου και δεν διαθέτουν εξαεριωτή, επιτυγχάνοντας καλύτερη απόδοση. Μετά την εγκατάσταση, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιο δημόσιο ΚΤΕΟ, προκειμένου να λάβετε το σχετικό έγγραφο καλής λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης, ενώ προσκομίζοντας την υπεύθυνη δήλωση του μετατροπέα, τα στοιχεία του διασταυρώνονται με το Υπουργείο, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένος ή όχι. Με τη βεβαίωση που θα λάβετε από το ΚΤΕΟ, θα πρέπει να μεταβείτε στο Υπουργείο Μεταφορών, για να αλλάξετε την άδεια κυκλοφορίας, η οποία στο εξής, δίπλα στον τύπο του καυσίμου, θα πρέπει να γράφει «υγραέριο». Έως 1.100 ευρώ κέρδος το χρόνο Αν υπολογίσουμε πως ένας μέσος οδηγός διανύει περίπου 15.000χιλιόμετρα το χρόνο για ένα αυτοκίνητο με πραγματική μέση κατανάλωση καυσίμου 11,0 λτ./100 χλμ., θα ξοδεύει το χρόνο περίπου 2.628ευρώ για βενζίνη ή 1.521 ευρώ για υγραέριο με 13,0 λτ./100 χλμ.(τιμή υγραερίου 0,78 ευρώ/λτ. και βενζίνης 1,593 ευρώ/λτ.), δηλαδή θα έχει όφελος 1.100 ευρώ σχεδόν κάθε χρόνο. πηγη:autotriti.gr |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου