Μέχρι το τέλος της χρονιάς, στις αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις βενζίνης του Opel Mokka πρόκειται να προστεθούν δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις diesel χωρητικότητας 1,7 λίτρων
Οι άνθρωποι της Opel το αποκαλούν B-SUV, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τονίσουν τη διαφορετικότητά του, πολύ πριν οι συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις την επιβεβαιώσουν.
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που περνά στην παραγωγή ένα "μικρό" SUV, το Opel Mokka αποτελεί ένα από τα ελάχιστα δείγματα της συγκεκριμένης υποκατηγορίας αυτοκινήτων που υποστηρίζει, σε τέτοιο βαθμό, τον τίτλο του "Sport Utility Vehicle".
Παραβλέποντας, λοιπόν, το μήκος των 4,28 μέτρων, το οποίο δεν απέχει και πολύ από αυτό των μικρομεσαίων ανταγωνιστών του, όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του τετρακίνητου Mokka δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα παραδοσιακά και ιδιαίτερα δημοφιλή, στο παρελθόν, SUV.
Ο σχεδιασμός του πεντάθυρου αμαξώματος δηλώνει εξαρχής τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Το δυναμικό και ιδιαίτερα ελκυστικό μπροστινό τμήμα θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει σε μία ασφάλτινη πρόταση ή ακόμη και στην επόμενη γενιά του Opel Corsa, την ίδια στιγμή που η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σε συνδυασμό με το σκουρόχρωμα πλαστικά προστατευτικά, μαρτυρά τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Τη μάχη των εντυπώσεων, ωστόσο, κερδίζει και το εσωτερικό. Αν και σε επίπεδο σχεδίασης η Opel επέλεξε να αξιοποιήσει στοιχεία από τα μέχρι σήμερα γνωστά Astra και Meriva, τα υλικά που συναντάς στον πενταθέσιο θάλαμο επιβατών έχουν πραγματοποιήσει ένα αξιοθαύμαστο ποιοτικό άλμα.
Με δεδομένη την εξοπλιστική πληρότητα -στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται ακόμη και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών- και την επάρκεια των εσωτερικών χώρων -το διαμέρισμα αποσκευών ξεκινά από τα 356 λίτρα-, το Mokka δείχνει ικανό να σταθεί απέναντι σε μεγαλύτερων διαστάσεων SUV.
Στο ίδιο συμπέρασμα, άλλωστε, καταλήγεις ρίχνοντας μία γρήγορη ματιά και στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και ειδικότερα στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, η οποία εξασφαλίζει ότι σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης των μπροστινών τροχών έως και το 50% της παραγόμενης ροπής θα καταλήξει στον πίσω άξονα.
Τις εκτός δρόμου δραστηριότητες του Opel Mokka θα υποστηρίξουν, μεταξύ άλλων, πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως το Hill Descent Control και το ESP με το ενσωματωμένο Hill Start Assist.
Από εκεί και πέρα ο λόγος περνά στον γνώριμο, από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στις υπόλοιπες προτάσεις της Opel, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων, ο οποίος κινεί με αξιοπρεπείς ρυθμούς το βάρους 1.425 κιλών γερμανικό SUV.
Ακόμη και με το επιπλέον βάρος τεσσάρων επιβατών, το Mokka ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου, έστω και αν αυτό σημαίνει ότι θα κληθείς να εξαντλήσεις συχνά-πυκνά τη διαδρομή του δεξιού πεντάλ και να κινηθείς με μία σχέση κάτω.
Σύμμαχος στην προσπάθεια σου να εκμεταλλευτείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους 140 ίππους και τα 200 Nm ροπής του 1.400άρη βενζινοκινητήρα αποτελεί το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, καθώς και το γεγονός ότι υπό κανονικές συνθήκες το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ δεν επιβαρύνεται με την κίνηση των πίσω τροχών.
Η υψηλή ποιότητα κύλισης και η απόλυτα προβλέψιμη συμπεριφορά, που λόγω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης μπορεί σε οριακές συνθήκες να αποδειχθεί έως και... απολαυστική, μακραίνουν τον κατάλογο με τα χαρακτηριστικά που θα εκτιμήσεις στο Opel Mokka.
Αν τα 22.450 ευρώ (στην τιμή δεν περιλαμβάνεται όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 500 ευρώ) δεν τοποθετούσαν απέναντι στη νέα πρόταση της Opel εξίσου ικανούς ανταγωνιστές, τότε το Mokka θα μπορούσε να αποτελέσει την αυτονόητη επιλογή στην ευρύτερη κατηγορία των τετρακίνητων SUV.
Να σημειώσουμε ότι μέχρι το τέλος του 2012, το Opel Mokka θα διατίθεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις πετρελαίου, οι οποίες εξοπλίζονται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,7 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων.
πηγη:in.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου