Ο κωδικός ESF 2009 σηματοδοτεί τις εξελίξεις όσον αφορά την ασφάλεια των οχημάτων της Mercedes. Για μια ακόμα φορά η S-Class αποτέλεσε το demo car της γερμανικής φίρμας όπου μας παρουσίασαν τις νέες, μελλοντικές τεχνολογίες ασφαλείας. Δεν αναφερόμαστε σε κάτι άμεσα υλοποιήσιμο, αλλά σε αντικείμενα που βρίσκονται σε εξέλιξη και αφορούν το μέλλον της φίρμας αλλά και των επιβαινόντων.
Η ασφάλεια αποτελεί κύριο μέλημα για τη Mercedes και αυτό το αποδεικνύει τόσο με τα αυτοκίνητα παραγωγής, όσο και με τα πειραματικά μοντέλα και την εξέλιξη νέων τεχνολογιών. Το σύνολο αυτών είχαμε τη δυνατότητα να δούμε, σε πρώτη φάση και σε πρώιμο στάδιο εφαρμογή τους, στο εργοστάσιο της φίρμας, στη Στουτγάρδη.
Μεταξύ άλλων τις εντυπώσεις έκλεψε ο πρώτος εξωτερικός αερόσακος, ή Braking Airbag, όπως τον ονομάζει η Mercedes. Τη θέση της συμβατικής συμπαγούς μπάρας στις πόρτες παίρνει τώρα μια νέα πτυσσόμενη, η οποία εξοικονομεί χώρο και βάρος από το αυτοκίνητο, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία.
Αερόσακος μεταβαλλόμενου όγκου περνά στις εμπρός θέσεις, ενώ ένας ακόμα βρίσκεται ανάμεσα στους επιβάτες για να αποφύγετε να χτυπήσετε το κεφάλι σας με το διπλανό σας. Ένα νοητό χέρι θα σας σπρώξει στα πλευρά για να απομακρυνθείτε από την επικίνδυνη ζώνη πλευρικού τρακαρίσματος. Πίσω εφαρμόζεται ένας αερόσακος… ζώνη, ο οποίος μειώνει στο ελάχιστο τις κακώσεις στο σώμα από την πίεση που ασκεί σε περίπτωση τρακαρίσματος.
Η νέα γενιά αυτοκινήτων θα «μιλά» μεταξύ τους και θα ενημερώνει για τα τεκταινόμενα στους δρόμους προκειμένου να τα αποφύγετε, ενώ στο απόλυτο σκοτάδι θα φορά τη φωσφορίζουσα στολή του έτσι ώστε να γίνεται διακριτό και άμεσα αντιληπτό. Απλές και πολύπλοκες ιδέες βρίσκουν εφαρμογή με ένα και μοναδικό μέλημα. Την ασφάλεια των επιβατών.
πηγη: 4troxoi
Η ασφάλεια αποτελεί κύριο μέλημα για τη Mercedes και αυτό το αποδεικνύει τόσο με τα αυτοκίνητα παραγωγής, όσο και με τα πειραματικά μοντέλα και την εξέλιξη νέων τεχνολογιών. Το σύνολο αυτών είχαμε τη δυνατότητα να δούμε, σε πρώτη φάση και σε πρώιμο στάδιο εφαρμογή τους, στο εργοστάσιο της φίρμας, στη Στουτγάρδη.
Μεταξύ άλλων τις εντυπώσεις έκλεψε ο πρώτος εξωτερικός αερόσακος, ή Braking Airbag, όπως τον ονομάζει η Mercedes. Τη θέση της συμβατικής συμπαγούς μπάρας στις πόρτες παίρνει τώρα μια νέα πτυσσόμενη, η οποία εξοικονομεί χώρο και βάρος από το αυτοκίνητο, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία.
Αερόσακος μεταβαλλόμενου όγκου περνά στις εμπρός θέσεις, ενώ ένας ακόμα βρίσκεται ανάμεσα στους επιβάτες για να αποφύγετε να χτυπήσετε το κεφάλι σας με το διπλανό σας. Ένα νοητό χέρι θα σας σπρώξει στα πλευρά για να απομακρυνθείτε από την επικίνδυνη ζώνη πλευρικού τρακαρίσματος. Πίσω εφαρμόζεται ένας αερόσακος… ζώνη, ο οποίος μειώνει στο ελάχιστο τις κακώσεις στο σώμα από την πίεση που ασκεί σε περίπτωση τρακαρίσματος.
Η νέα γενιά αυτοκινήτων θα «μιλά» μεταξύ τους και θα ενημερώνει για τα τεκταινόμενα στους δρόμους προκειμένου να τα αποφύγετε, ενώ στο απόλυτο σκοτάδι θα φορά τη φωσφορίζουσα στολή του έτσι ώστε να γίνεται διακριτό και άμεσα αντιληπτό. Απλές και πολύπλοκες ιδέες βρίσκουν εφαρμογή με ένα και μοναδικό μέλημα. Την ασφάλεια των επιβατών.
πηγη: 4troxoi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου