Στην Αμερική, το Orlando, φαντάζει ως ένα κλασικό Van. Εδώ πάλι θα το χαρακτηρίζαμε ως ένα πολυμορφικό επτά θέσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το νέο MPV της Chevrolet είναι μεγάλο και ευρύχωρο. Τόσο ευρύχωρο που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες στην καμπίνα του σε τρεις σειρές καθισμάτων.
Το νέο μοντέλο της Chevrolet είχε μια μάλλον υποτονική πρεμιέρα στην εγχώρια αγορά λόγω της διάθεσης του με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων και παρά την δελεαστική τιμή του. Προσφάτως όμως μας προέκυψε «τουρμπάτο» στα 1,4 λίτρα σε μια 2η ευκαιρία γνωριμίας με το ελληνικό κοινό, που εδράζεται σε μια πιο ρεαλιστική βάση.
Το γεγονός της διαρρύθμισης των εσωτερικών χώρων ανάλογα με τις ανάγκες μετακίνησης-μεταφοράς επιβατών, είναι ένα στοιχείο αδιαμφισβήτητο στο Orlando. Σαν 7θέσιο θα το χρησιμοποιήσεις μόνο στην ανάγκη καθώς ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 89 λίτρα. Χώρος δηλαδή που αντιστοιχεί σε ένα σακβουαγιάζ και ‘κανα δυο χαρτοφύλακες. Ως 5θέσιο όμως, είναι αρκετά ανταποδοτικό στο πορτμπαγκάζ, προσφέροντας χώρο 458 λίτρων.
Κατά τα λοιπά, ο οδηγός έχει άπλα μπροστά του και άνεση στο πλάτος. Το κάθισμα ρυθμίζεται και ως προς το ύψος μαζί με το τιμόνι (σε δύο άξονες) δημιουργώντας μια εξαιρετική θέση οδήγησης, εργονομικά σχεδιασμένη. Η εικόνα της κεντρικής κονσόλας έχει κοινές αναφορές με το Cruze ενώ ο επιλογέας σχέσεων βρίσκεται τοποθετημένος ψηλά. Από την άλλη, ο πίνακας οργάνων είναι νέας σχεδίασης.
Γενικώς, το όλο στιλ του Orlando έχει σύγχρονη προσέγγιση. Εξωτερικά θα ισχυριζόταν κανείς πως ενσωματώνει στοιχεία από μοντέλο SUV παρουσιάζοντας μια επιβλητική πρόσοψη, δεμένη με μια ιδιαίτερα κομψή ουρά. Εντυπωσιακά μεγάλοι και οι πλαϊνοί καθρέπτες – κατά τα πρότυπα των Van, στη χώρα των καουμπόηδων.
Ο νέος κινητήρας Turbo στα 1,4 λίτρα προέρχεται από την Opel και είναι αυτός με τους 140 ίππους - υπάρχει έκδοση στην Opel και με 120 ίππους. Το όφελος για το Orlando, είναι ότι με αυτόν τον κινητήρα λαμβάνει την ίδια ισχύ και μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με τον κινητήρα 1,8 λίτρων. Από την άλλη, είναι ένας από τους πιο ενεργοβόρους downsize κινητήρες με μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, η μέση κατανάλωση είναι υψηλότερη (άνω του ενός λίτρου) από αυτή που δηλώνουν οι εργοστασιακές μετρήσεις.
Αυτές οι τιμές κατανάλωσης ενισχύονται και από την κοντή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, που μεν στο Orlando προσφέρουν καλή ελκτική πρόσφυση όταν είναι φορτωμένο, εντούτοις, επιβαρύνουν την κατανάλωση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η κλιμάκωση από 5η σε 6η σχέση έχει μόλις 500 σ.α.λ. διαφορά. Τέλος, η επιβάρυνση στην κατανάλωση οφείλεται εν πολλοίς στην μεγάλη πρόσοψη του αυτοκινήτου (αεροδυναμική) αλλά και το βάρος του (εξαρτώμενο ή αναρτώμενο).
Στις πιο δυναμικές επιδόσεις, η έκδοση Orlando 1,4 Turbo φαίνεται πως κέρδισε σε ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ικανοποιητικές ρεπρίζ με την επιτάχυσνη 0-100 σε 11’’ και τελική ταχύτητα άνω των 190 χλμ./ώρα.
Το εξοπλιστικό πρόγραμμα των εκδόσεων με τον Turbo κινητήρα εξαντλείται σε τρεις τύπους (LT, TL Plus, LTZ) με 8 χρώματα για το αμάξωμα και δύο εσωτερικούς διακόσμους. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει εκτός των άλλων έξι αερόσακους, aircondition, ηχοσύστημα, ηλεκτροκίνητα παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και σύστημα ευστάθειας ESC.
Αυτή την περίοδο, η Chevellas, προτείνει ένα νέο εμπορικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο διπλασιάζει το όφελος στην τελική τιμή από το κόστος ενός αποσυρόμενου αυτοκινήτου που προσφέρει το κράτος.
Για όσους δεν έχουν να αποσύρουν κάποιο παλιό μοντέλο, η εταιρεία προσφέρει ως έκπτωση το ποσό εκείνο που θα είχαν ως όφελος σε περίπτωση κανονικής απόσυρσης. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το πρόγραμμα, η τιμή της βασικής έκδοσης διαμορφώνεται - από τα 21.500 ευρώ - στα 19.440 ευρώ, με την κορυφαία έκδοση LTZ να βρίσκεται στα 19.940 ευρώ.
πηγη: carzine.gr
Chevrolet Orlando 1,4 Turbo (140 PS)
| |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):
|
4.652x2.164x1.836χιλ.
|
Μεταξόνιο:
|
2.760 χιλ.
|
Πορτμπαγκάζ:
|
89-454- λίτρα
|
Βάρος:
|
1.539 κιλά
|
Κινητήρας:
|
1.362 κ.εκ., 4 κύλ., Turbo
|
Ισχύς:
|
140 PS/ 6.000 σ.α.λ.
|
Ροπή:
|
200 Nm/ 3.050 σ.α.λ.
|
0-100, Τελική:
|
11”, 195 χλμ./ ώρα
|
Κατανάλωση δοκιμής:
|
7,5 λίτρα/ 100 χλμ.
|
CO2:
|
149 γραμμάρια/ χλμ.
|
Τέλη:
|
233 €
|
Τιμή (απόσυρση):
|
από 21.500 € (από 19.440 €)
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου