H FPT (Fiat Powertrain Technologies) διάλεξε την έκθεση της Γενεύης για να δώσει περισσότερες πληροφορίες για το νέο σύστημα εισαγωγής που έχει αναπτύξει. Ουσιαστικά, το MULTIAIR καταργεί τον εκκεντροφόρο που αντιστοιχεί στις βαλβίδες εισαγωγής. Οι βαλβίδες ανοιγοκλείνουν μέσω ενός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού, ο οποίος επιτρέπει δυναμικό και άμεσο έλεγχο του αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης.
Η ποσότητα του αέρα δεν εξαρτάται πια μόνο από τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού, αλλά επηρεάζεται από τις εντολές του εγκεφάλου προς το σύστημα ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τις συνθήκες.
Τα κέρδη του MULTIAIR είναι πολλαπλά: προσφέρει μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων, αύξηση ισχύος και ροπής, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία υπόσχεται ότι δεν είναι «άλλο ένα ηλεκτρονικό σύστημα» που αποκόπτει τον οδηγό από την αίσθηση της οδήγησης, αντίθετα έχει πολύ γρήγορη απόκριση στις εντολές του.
Το πιο... ωραίο της υπόθεσης είναι ότι το MULTIAIR μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε βενζινοκινητήρα, ακόμα και εκ των υστέρων, ενώ μελλοντικά θα μπορεί να βρει εφαρμογή και σε κινητήρες πετρελαίου. Πρώτο μοτέλο του γκρούπο που αναμένεται να «φορέσει» το νέο σύστημα εισαγωγής είναι η MiTo, και μάλιστα εντός του 2009, σε μια έκδοση που θα αποδίδει 135 ίππους._Σ.Λ.
Η ποσότητα του αέρα δεν εξαρτάται πια μόνο από τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού, αλλά επηρεάζεται από τις εντολές του εγκεφάλου προς το σύστημα ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τις συνθήκες.
Τα κέρδη του MULTIAIR είναι πολλαπλά: προσφέρει μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων, αύξηση ισχύος και ροπής, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία υπόσχεται ότι δεν είναι «άλλο ένα ηλεκτρονικό σύστημα» που αποκόπτει τον οδηγό από την αίσθηση της οδήγησης, αντίθετα έχει πολύ γρήγορη απόκριση στις εντολές του.
Το πιο... ωραίο της υπόθεσης είναι ότι το MULTIAIR μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε βενζινοκινητήρα, ακόμα και εκ των υστέρων, ενώ μελλοντικά θα μπορεί να βρει εφαρμογή και σε κινητήρες πετρελαίου. Πρώτο μοτέλο του γκρούπο που αναμένεται να «φορέσει» το νέο σύστημα εισαγωγής είναι η MiTo, και μάλιστα εντός του 2009, σε μια έκδοση που θα αποδίδει 135 ίππους._Σ.Λ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου