Ads 468x60px

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Το καλοριφέρ δεν δουλεύει σωστά, τι κάνετε;




H καμπίνα παραμένει παγωμένη ακόμα και αν έχετε ρυθμίσει τη θερμοκρασία του καλοριφέρ στο μάξιμουμ; Το καλοριφέρ κάνει τα δικά του; Το πρόβλημα έχει τρεις πιθανές αιτίες. Το Autocar σας λέει πώς να κάνετε τη διάγνωση και στη συνέχεια την επισκευή.

  
1. Ο θερμοστάτης έχει πάθει βλάβη 
Στο κρύο ο θερμοστάτης (είδος βαλβίδας) περιορίζει το υγρό ψύξης στο μπλοκ του κινητήρα. Όταν το υγρό ζεσταθεί το απελευθερώνει προοδευτικά προς το κύκλωμα ψύξης, ως εκ τούτου και στο σύστημα θέρμανσης. 

Η διάγνωση
Με το μοτέρ κρύο, ανάψτε το και ελέγξτε το ψηλότερο και μεγάλο κολάρο. Είναι αυτό που πάει από το καπάκι του μοτέρ στο ψυγείο. Θα πρέπει να ζεσταθεί μονομιάς ύστερα από 5 περίπου λεπτά (15 σε ένα μοτέρ ντίζελ). 

Η λύση
Ο θερμοστάτης βρίσκεται μέσα σε ένα αλουμινένιο κέλυφος, φάτσα στο καπάκι των βαλβίδων, και πάνω του καταλήγουν πολλά κολάρα. Αντικαθίσταται μαζί με τις δύο φλάντζες του (10 ευρώ). Στη συνέχεια επιβάλλεται η συμπλήρωση του κυκλώματος με υγρό ψύξης.

2. Υπάρχει αέρας στο κύκλωμ
α 
Φυσαλίδες αέρα μπορεί να εμποδίζουν το υγρό ψύξης να κυκλοφορήσει σωστά. 

Η διάγνωση
Με τον κινητήρα να βρίσκεται σε θερμοκρασία λειτουργίας, πιάστε τα κολάρα που πηγαίνουν από το καπάκι του μοτέρ στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Αν παραμένουν κρύα είναι επειδή το υγρό ψύξης δεν φτάνει μέχρι το ψυγείο. 

Η λύση 
Με το μοτέρ σβηστό, ανοίξτε τις βίδες εξαέρωσης (είναι τοποθετημένες πάνω στα κολάρα και στο κέλυφος του θερμοστάτη). Ρίξτε υγρό στο βοηθητικό δοχείο του υγρού ψύξης μέχρι να ξεχειλίσει από τις βίδες εξαέρωσης. Με την τάπα του ψυγείου ανοιχτή, ανάψτε το μοτέρ και αφήστε το να ζεσταθεί μέχρι να μπει σε λειτουργία το βαντιλατέρ. Συμπληρώσατε στο δοχείο μέχρι την στάθμη. 
 3. Η θερμάστρα είναι «πεθαμένη» 
Στα σύγχρονα ντίζελ το μοτέρ αργεί πολύ να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Μια μικροσκοπική θερμάστρα ή ηλεκτρικές αντιστάσεις αναλαμβάνουν να θερμάνουν τον αέρα του καλοριφέρ όταν το κύκλωμα του υγρού ψύξης είναι ακόμα κρύο. 

Η διάγνωση 
Με το μοτέρ κρύο, γυρίστε τον ανεμιστήρα στο «max» και ρυθμίστε τη θερμοκρασία στο μέγιστο δυνατό. Κατευθύνετε την διανομή του αέρα μόνο στους αεραγωγούς του ταμπλό και κρατήστε μόνο ένα ανοιχτό. Τοποθετήστε ένα θερμόμετρο στη γρίλια του. Σε 30 sec η θερμοκρασία θα πρέπει να έχει ανέβει τουλάχιστον κατά 5 βαθμούς Κελσίου. 

Η λύση 
Σε αυτή τη περίπτωση μόνο ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί να σας βοηθήσει. Η επέμβαση απαιτεί το αυτοκίνητο να συνδεθεί με το διαγνωστικό μηχάνημα.

ΠΗΓΗ:http://www.autocar.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1358&Itemid=294

19 σχόλια:

  1. Υπάρχει ακόμα ένας παράγοντας που τώρα ανακαλυψαμε τα παγουρακια στα νέας τεχνολογιας σκονταπό έχουν ένα σακουλάκι με κάτι μπαλάκια για τον στατικό ηλεκτρισμό η και τετοιο όταν κοπεί το σακουλάκι βουλωνει το καλοριφερ και δεν μπορεί να περάσει το ζεστό νερό οπότε στην καμπίνα έρχεται κρύο αερας το θέμα είναι αν μπορούμε να το ξεβουλοσουμε με αντίθετη ροή νερού η θέλει αλλαγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 1. ειναι ΛΑΘΟΣ.-
    Το νερό παει ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο καλοριφερ ...
    Σε αυτο το 99% των μηχανικών κανει λάθος !!! χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερώτηση παιδιά... όταν βάζω το ζεστό στο τέρμα οι στόφες ανεβάζει στροφές ο κινητήρας και μένει στο ρελαντί κοντά στις 900rpm,όταν το έχω στο κρύο είναι μια χαρά... ξέρει κάποιος κάτι; ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω ενα  megane 2 και εδω και λίγο διάστημα δεν μου ανεβάζει ευκολα την θερμοκρασία και στο καλοριφέρ βγαζει χλιαρό αερα ακομα και οταν ανέβει τελικα η θερμοκρασία... Καποια βοήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω ενα  megane 2 και εδω και λίγο διάστημα δεν μου ανεβάζει ευκολα την θερμοκρασία και στο καλοριφέρ βγαζει χλιαρό αερα ακομα και οταν ανέβει τελικα η θερμοκρασία... Καποια βοήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ'γω έχω το ίδιο πρόβλημα το δικό μου είναι λακγουνα 2000

      Διαγραφή
  6. Εχω ενα fiat pounto και δεν βγαζει ζεστο αερα στην καμπινα μιλαω για το καλοριφερ τι πρεπει να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. ΞΕΒΟΥΛΏΝΕΙ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά θελο την βοήθεια σας εχο ένα τουοτα κορολα βερσο 2004 μοντέλο ντισελ Και δεν ερχετε ζεστά εχο αλλάξει τον θερμοστατη τι να κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αριστερη πλευρα βγαζει ζεστο αερα και ηδεξια κρυο γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σας έχω ένα ματιζακι και γυρνώντας τον διακόπτη του καλοριφέρ προς το κόκκινο στην 1-2σκαλα βγάζει χλιαρο αέρα και στις μεγαλύτερες αρκετά κρύο .Κάναμε μια δοκιμή και το φυσηξαμε με αέρα και βάλαμε και υγρό διαλυτικό για να σπάσει την βρομια. Μου είπε ο μάστορας ότι σε 2-3 μέρες θα φτιάξει.Δυστυχως πέρασαν 10 μέρες και ακόμα τπτ θα χρειαστεί να αλλάξω ψυγείο καλοριφέρ τελικά ;Εσείς τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω ένα Βίτο και δεν βγάζω πολύ ζεστή τη μπορώ να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω ενα Γιαρις του 14 και δεν βγαζει καθολου ζεστο αερα... δεν μπορουν να βρουν τι εχει... ειναι δυνατον? αλλαξαν θερμοστατη...τιποτα! τωρα λενε να αλλαξουν ψυγειο 600Ε... τι να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα έχω ένα vito σειρά v 2000 μοντέλο βγάζει συνέχεια καυτό αέρα άλλαξα την βαλβίδα ζεστό Κρύο αλλά τίποτα ξέρει κανείς τι φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το δικό μου πρόβλημα είναι πως σιμερα όπως οδιγουσα γιρο στα 80χλ είδα ξαφνικά τον διχτη χιλιόμετρο να πευτη απότομα και μετά από 3δεπ/λεπτα επανιρθε. Μετά πάλι το ηδιο. Πάνω κάτω πάει. Τη μπορεί να σιμβενη. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...